IC-PNEUMATIC DIESEL
Pneumatic or Solid Tire Lift Truck
GTS 20 2000 kg at 500mm
GTS 25 2500 kg at 500mm
GTS 30 3000 kg at 500mm
GTS 33 3300 kg at 500mm
GTS 20 / 25 / 30 / 33, Clark’ın eşşiz tarihindeki güvenilir forkliftler içerisinde gururla yerini almıştır. Basit bakımı ve uzun ömürlü bileşenleri ile dağıtım, üretim ve iç-dış depolama alanları için göreve hazırdır.
CLARK GTS Serisi (GTS 20-33) sağlam yapı ve yüksek kaliteli bileşenlerden etkileniyor. Islak diskli frenler ve standart bir özellik olarak bir split şanzıman ile bu seri son derece güvenilir ve dayanıklıdır. Ve en önemlisi, fren bakımının az olması nedeniyle toplam sahip olma maliyeti (TCO) önemli ölçüde azaltılır. GTS20-33 serisi kamyonlar, her tipte dağıtım, imalat ve depolama için tasarlanmıştır.
1- Yön Bölümü ve Dingil
- Sağlam,”Çift Kesim” Dizayn
Frenleme olmaksızın darbelere dayanıklı yapı.
- Klasik Çift Uçlu Yapı
Ek idare gücü sağlar.
2- Motor
CLARK GTS Serisi (GTS 20-33) sağlam yapı ve yüksek kaliteli bileşenlerden etkileniyor. Islak diskli frenler ve standart bir özellik olarak bir split şanzıman ile bu seri son derece güvenilir ve dayanıklıdır. Ve en önemlisi, fren bakımının az olması nedeniyle toplam sahip olma maliyeti (TCO) önemli ölçüde azaltılır. GTS20-33 serisi kamyonlar, her tipte dağıtım, imalat ve depolama için tasarlanmıştır.
3- Şase
- Tek Parça, Yekpare Şase
Kaynaklanmış ve şekillendirilmiş çelik levha, makineyi, darbe ve zararlardan korur; ömrünü uzatır.
4- Şanzıman ve Vites
- Tek Parça Şanzıman
Korumasız keçe,tahrik, vb. parçaların bulnmadığı, yekpare orijinal CLARK® şanzıman.
- Hafifleştirilmiş Değişim Koruması
Sorunsuz vites geçişi,rahat değişim.
- Şanzıman ve Vites için Ortak Yağ Karteli
Vites ile birlikte şanzımanın da soğutulmasına izin veren sistem.
- Yavaşlatma Valfi
Yoğun tempo istifleme sırasında yürüyüş hızını kesin olarak kontrol edilmesine izin verir.
- Bakım Girişi Basittir
Kaput, motorun iki yanına rahatlıkla bakılabilmesi için açılır; ve döşeme, hidrolik ve vites elemanlarını açığa çıkarmak için kaldırılıp makineden ayrılır.
5- Hidrolik Sistem
- En Fazla Beygirgücü
Yük algılayıcı akış valfi, ısı yığılmasını azaltır.
- Ataşman için En Uygun Performans
Ana hidrolik valfe,eğim hareketleri ve destek görevler (ataşman) için ayarlanabilir akış kontrolü dahildir.
- Bölümsel Tasarım
Ek Ek görev eklemelerine ve kolay bakıma izin verir.
- Dik Takılı Yük Düşürücü Valf
Motor hızından bağımsız indirme kontrolü.
6- Fren Sistemi
7- Taşıyıcı Bölüm
-En İyi Görüş
İç içe I kanalı ile pistonlar, hortumlar ve zincirler için gerekli boş alanı sağlar.
-Şimlenmiş, İzoleli ve Eğim Verilmiş Rulmanlar
Taşıyıcı bölümdeki 6 adet rulman,y ük dağılımını en üst düzeye çıkartıp ; oynamayı en aza indirir.
8- Operatör Bölümü
Koruma kalıplı ve emniyet kemerli.
- Eğimli Direksiyon
Operatör için ayarlanabilir ve rahat hareket sağlar.
- Rahat Kavranabilen Hidrolik Kontrol Sapları
Kolay kullanım için konumlandırılmış ve boyutlandırılmıştır.
- Kalın Kalıplı Yer Döşemesi
Operatörün konforu için sarsıntıyı ve gürültü seviyesini azaltır.