LPG pneumatic
Internal Combustion Pneumatic Tire Lift Truck
Yeni Gen2-C40 serisi, her türlü zor şartta görevini tam anlamıyla yerine getirmek için tasarlanmıştır. Açık-petek / plaka-kanat radyatör, motor ve şanzımanın en ağır koşullarda en fazla soğutmasını sağlar.
C40 8,000 lbs 4000 kg at 500mm / 24” L/C
C45 9,000 lbs 4500 kg at 500mm / 24” L/C
C50s 10,000 lbs 4990 kg at 500mm / 24” L/C
C55s 11,000 lbs 5500 kg at 500mm / 24” L/C
1- Yön Bölümü ve Dingil
“Çift Kesim” dizaynlı bağlantı milleri ve konik ana silindiri
milleri darbelerde gevşemeye veya kırılmaya dayanıklıdır.
2- Motor
- GM V6 4.3 LPG motor düzgün ve sessiz çalışır.
- Bilgisayar kontrollü yakıt sistemi.
- Kubota V3800T Dizel Motor
- Otomatik Kapanma
Motorun aşırı soğuması, yüksek şanzıman yağ sıcaklığında, veya düşük motor yağ basıncı durumlarında yatırımınızı korur.
3- Şase
- Tek Parça, yekpare şase kaynaklanmış ve şekillendirilmiş çelik levha, makineyi, darbe ve zararlardan korur; ömrünü uzatır.
Bütünleyici yağ karteli ve uzaktan havalandırma, hidroliği ve bağlı parçaları soğutma imkanı sağlar.
4- Islak Fren Özelliği Tüm C40 Modellerinde Mevcuttur
- Yağ Soğutmalı ve Kapalı Fren
-Pürüzsüz ve sessiz kullanım
-En az aşınma ile uzun ömür
-En az bakım, en az kesinti/duraksama
-Güç Yardımcı Tasarımı
En az pedal eforu ile en az operatör yorgunluğu
"Fren diskleri 36 ay veya 10.000 saat garantilidir"
5- Hidrolik Sistem
- En Fazla Beygirgücü
Yük algılayıcı akış valfi, ısı yığılmasını azaltır.
- Ataşman için En Uygun Performans
Ana hidrolik valfe, eğim hareketleri ve destek görevler (ataşman) için ayarlanabilir akış kontrolü dahildir.
- Bölümsel tasarım ek görev eklemelerine ve kolay bakıma izin verir.
- Dik takılı yük düşürücü valf motor hızından bağımsız indirme kontrolü.
6- Taşıyıcı Bölüm
Sağlam Yapı
- I-Kiriş Tasarımlı Üst Bölüm
Asansör rayları, geleneksel düz yüzeyli raylara göre %55 daha serttir.
Taraf sapmada en iyi direnç
Yüksek yükte uzun ömrü ve gelişmiş dengeyi destekler.
- Şimlenmiş, İzoleli ve Eğim Verilmiş Rulmanlar
Taşıyıcı bölümdeki 6 adet rulman, yük dağılımını en üst düzeye çıkartıp ; oynamayı en aza indirir.
- Hidrolik tampon valfi sessiz yapısı, ani sarsıntı ve titremeleri azaltır.
7- Fren Sistemi
- Kolay ve hatasız el ile kumandalı park freni
Vites boşalmalarında, el freni ayarlandığında, frene itici güç olarak sürüşü önler. Bu da muhtemel iş kazalarını engeller.
3 saniye içinde park freni uygulanmazsa alarm devreye girip operatörü uyarır.
8- Operatör Bölümü
Koruma kalıplı ve emniyet kemerli .
- Eğimli direksiyon operatör için ayarlanabilir ve rahat hareket sağlar.
- Operatör Algılama Sistemi hidrolik ve şanzıman fonksiyonları, operatör koltuğu terk edince kapanır.
- Alçak kaporta tasarımı yük ve çatalların görünümünü mükemmel derecede arttırır.